اعلام اسامی راه یافته دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به جشنواره ملی قرآن دانشجویان کشور

خبرگزاری آریا- اسامی دانشجویان راه یافته دانشگاه جامع علمی کاربردی به بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد.
به گزارش آریا به نقل از  روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دکتر مهدی فیض ، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ، اظهار داشت : در بخش شفاهی جشنواره ۱۱۵ نفر ، دربخش کتبی ۶۰ نفر و بخش های هنری ، ادبی و پژوهشی ۳۹ اثر مجوز حضور در مرحله کشوری جشنواره را دریافت کردند.
وی افزود: مرحله کشوری هشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان علمی کاربردی ۱۷ تا ۲۰ شهریور ماه جاری با حضور بیش از ۲۰۰ دانشجوی برگزیده قرآنی دانشگاه در سنندج برگزار شد و ۹۰نفر به بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور راه یافتند.
دکتر فیض در خصوص زمان برگزاری بخشهای مختلف جشنواره عنوان کرد: دانشجویان راه یافته در بخش کتبی ، در آزمون روز پنجشنبه ۱۳مهر در مجتمع فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان           ( سازمان بسیج دانشجویی ) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت همچنین بخش شفاهی بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از ۸ تا ۱۱ آبان در سازمان بسیج دانشجویی برگزار می شود.
وی از سطح بالای کیفیت مسابقات امسال در همه بخش ها به ویژه بخش شفاهی خبر داد و افزود: رقابت در بخش شفاهی برادران بسیار نزدیک بود و بنا به نظر هیأت داوران عنوان کرد که این دوره از مسابقات دانشگاه جامع علمی کاربردی از سطح مسابقات ملی دانشجویی بالاتر بود و تشخیص نفرات برگزیده ، کار داوران را با سختی مواجه می کرد.
دکتر فیض در پایان برای همه دانشجویان قرآنی کشور بالاخص دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آرزوی موفقیت نمود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.