اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی بانک مرکزی

فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی ۱۱ آذرماه سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مقاطع و ردیف‌های شغلی مختلف اعلام شد.

اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی بانک مرکزی

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی ۱۱ آذرماه سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مقاطع و ردیف‌های شغلی مختلف به شرح جدول پیوست اعلام می‌شود.

بر این اساس دواطلبان گرامی خواهشمند است به نکات ذیل توجه کافی مبذول فرمایند:

۱- اعلام اسامی داوطلبان به ترتیب حروف الفبا صورت پذیرفته است.

۲- سهمیه و معافیت‌های استخدامی ایثارگران معظم طبق ضوابط و مقررات مربوطه اعمال و اسامی ایثارگران منتخب جهت بهره مندی از سهمیه مربوطه به همراه سایر داوطلبان در لیست پیوست اعلام گردیده است. ضمناً از آنجا که تعداد ایثارگران متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران بیشتر از تعداد سهمیه اختصاص یافته می‌باشد، لذا انتخاب ایثارگران صرفاً با در نظر داشتن موارد قانونی مرتبط صورت پذیرفته است.

بدیهی است انتخاب نهایی ایثارگران با هماهنگی و اخذ تاییدیه بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت.

۳- تعداد اسامی اعلام شده تا سه برابر مجوز استخدامی در هر ردیف شغلی بوده (مشروط به کسب حدنصاب) و استخدام نهایی در بانک مرکزی نیز منوط به طی موفقیت آمیز کلیه مراحل (مصاحبه علمی، کانون‌های ارزیابی، گزینش، اخذ گواهی عدم سوء پیشینه، معاینات پزشکی و استعلام‌ها و تعهد‌های شغلی مربوطه) خواهد بود، لذا درج اسامی داوطلبان در این لیست، هیچگونه تعهدی مبنی بر استخدام ایشان برای بانک ایجاد نمی‌نماید.

۴- از پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی متعاقباً از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه (که در هنگام ثبت نام توسط داوطلب ارائه شده)، دعوت بعمل خواهد آمد؛ لذا خواهشمند است طی این مدت از تماس با بانک جداً خودداری فرمائید.

۵- همانگونه که پیش از این در بند ۱ و ۲ قسمت «سایر نکات» آگهی استخدامی نیز اشاره شده، چنانچه با بررسی مدارک ارائه شده از سوی داوطلبان مشخص شود متقاضی به هر دلیل (از جمله امتیازات ایثارگران و قانون جوانی جمعیت) واجد شرایط اعلام شده بانک نمی‌باشد، از استخدام و ادامه همکاری وی در هر مرحله که مشخص گردد، ممانعت به عمل خواهد آمد.

سلامتی و توفیق روز افزون یکایک داوطلبان گرامی را از درگاه باریتعالی مسئلت می‌نماید.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
اداره منابع انسانی

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.