اعلام اسامی زائران شهید و مجروح ایرانی در انفجار امروز

زائران شهید در انفجار امروز در شهر حله واقع در سه راهی اصلی نجف ، کربلا و القادسیه عراق بیش از ۸۰ نفر اعلام شد که متاسفانه طبق اعلام پلیس حله تقریبا ۵۰ نفر از آنها زائران ایرانی هستند.

به گزارش ممتاز نیوز؛ احمدی (دبیر کل جمعیت هلال احمر ایران) در خصوص اعلام اسامی شهدای ایرانی این انفجار گفت: متاسفانه سوختگی شدید شهدای انفجار امروز مانع از شناسایی هویت آنها شده است و شناسایی و تفکیک این شهدا براحتی و بسرعت امکان پذیر نیست.

ایشان در خصوص مجروحان ایرانی انفجار امروز گفتند: تا کنون ۳۰ ایرانی مجروح در این انفجار شناسایی شده اند که پنج نفر آنها در بیمارستان شهر شوملی و ۲۵ نفر دیگر در بیمارستان شهر حله بستری هستند که با همکاری سازمان هلال احمر زمینه انتقال این مجروحان به کشور فراهم است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت ـ اعلام کرد: در این انفجار که در جایگاه سوختگیری و رستورانی که زائران در حال بازگشت از کربلا به آن مراجعه می‌کنند، انجام شد که متاسفاه در زمان انفجار ۷ اتوبوس حامل زائران داخل جایگاه سوخت بودند

گروه تروریستی داعش در پیامی عامل این انفجار را از طریق عوامل انتحاری خود اعلام کرد

بروزرسانی خبر ساعت ۱۰:۳۰ امروز جمعه ۵ آذر ۹۵:

اسامی مجروحان منتقل شده به مرز مهران به این شرح است؛

محمد طاهر نوروزی ۴۸ ساله، خاور طوفان زاده پنج ساله، سکینه کمالی ۳۹ ساله، فاطمه نوروزی ۳۷ ساله، رمضان هاشمی ۴۶ ساله، زهرا حسینی سه ساله، یدالله قنبری ۳۷ ساله و یوسف قنبری هشت ساله.

به محض اعلام اسامی شهیدان و مجروحان این انفجار از طریق همین خبر در سایت ممتاز نیوز (www.momtaznews.com) اعلام خواهد شد

تصاویر انفجار امروز در پمپ بنزین

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/d0ca85cf2eafb9aa58a4acaf98eab11a.jpg

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/c64f4320cc86b6fe4d7c5fd5fc436ecb.jpg

اخبار تکمیلی متعاقبا به این خبر اضافه می‌شود.
دانلود دانلود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.