اعلام اسامی نفرات برتر کنکور ۹۲/پسرها ۶۱ درصد از برترین‌ها را به خود اختصاص دادند

فروردین ۱۴۰۳

برترین‌های کنکور ۹۲ اعلام شد، براین اساس از ۳۶ داوطلب برتر کنکور امسال ۲۲ نفر پسر و ۱۴ نفر دختر می باشند براین اساس ۶۱ درصد برترین‌ها پسر و ۳۹ درصد دختر می باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ از ۳۶ داوطلب برتر کنکور امسال ۲۲ نفر پسر و ۱۴ نفر دختر می باشند براین اساس ۶۱ درصد برترین‌ها پسر و ۳۹ درصد دختر می باشند.

همچنین از ۳۶ داوطلب ۱۱ نفر تهرانی و ۲۵ نفر از سایر استان‌های کشور می باشند بر این اساس ۳۰ درصد از برترین‌های کنکور مختص استان تهران و ۷۰ درصد از سایر شهرستان‌های کشور می باشند.

براساس این گزارش، در گروه آزمایشی ریاضی و فنی سجاد صادقی‌زاده از کرج، سید‌محمد‌حسین موسوی از قم، سید‌محمد جواد موسوی مبارکه از شهرستان مبارکه، پویان مینایی از ممسنی و هومن واصلی از شیراز نفرات اول تا پنجم این گروه آزمایشی می باشند.

سید‌سهراب مدنی از تهران، روژان ربانی از ارومیه، حسین طاهری از اهواز، سهند سروری از رشت و سید‌سروش میرجلیلی از یزد نفرات ششم تا دهم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی می باشند.

نفرات برتر گروه‌ آزمایشی علوم تجربی به ترتیب پویا ابراهیم‌باستانی از تبریز، علی عجم از اهواز، پوریا یار‌احمدی از بروجرد، مریم مجرد ثانی اوغاز از شیروان و پردیس اولیا‌زاده از مشهد و حامد طاولی‌نژاد از تهران، احسان علیپور از اصفهان، یسنا رستم‌آبادی از تهران، علیرضا محمد‌حسینی از ساری و مهدی زارعی نیز نفرات ششم تا دهم گروه آزمایشی علوم تجربی می باشند.

زهرا مشایخی از تهران، زینب امیر‌بکایی از تهران، یاسمن خادمی شورمستی از شمیرانات، مهشادسادات رفیعی تکیه از تهران و امیر‌حسین ملک‌مدنی از تهران نفرات اول تا پنجم گروه آزمایشی علوم انسانی می باشند. سارا شفیع‌خانی از تهران، علیرضا هروی از یزد، نفیسه ملکی‌پارودباری از قزوین، فرهاد تراز از قوچان و غزاله قضاوتی از یزد نیز نفرات ششم تا دهم گروه‌ آزمایشی علوم انسانی می باشند.

فاطمه محمدی و پریناز جواهری از تهران و امیر‌محمد عزیزی از کرج نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی هنر و آذین زهرایی از تهران، علی شعار‌ابوذری از مشهد و آرش غیاثی سید‌کی از شیراز نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی زبان‌های خارجی می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.