اعلام جزییات نحوه استخدام وزارت نیرو

۱۹م دیماه ،

استخدام وزارت نیرو

عنوان آگهی :
اعلام جزییات نحوه استخدام وزارت نیرو

تاریخ انقضا : –

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در ۱۶ آبان ماه خبر از استخدام وزارت نیرو دادند و زمان برگزاری این آزمون هم دی ماه اعلام شد ولی اواسط دی ماه هم گذشت ولی حتی هنوز زمان ثبت نام اعلام نشده است.
امیدوارم حداقل مسئولین وزات نیرو اگر زمان برگزاری آزمون تغییر کرده است یا کلا این استخدام کنسل شده است اطلاع رسانی کنند.
این درحالی است که براساس اظهارات محمد محمدزاده مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو،امسال برای استخدام حدودا نزدیک به ۶۰۰ نفر در بخش غیردولتی بود و ۳۴۸۵ نفر در بخش دولتی که از دولت مجوز گرفته شده است.
به گفته وی، از این تعداد ۲هزار و ۱۸۵ نفر در مشاغل فنی و تخصصی استخدام خواهد شد و۱۳۰۰ نفردر مشاغل کارگری
محمدزاده ادامه داد: آزمون بخش غیردولتی برای جذب ۶۰۰ نفر در ۲۶ آبانماه برگزار شده و به زودی مراحل مصاحبه آنها به پایان می رسد و وارد مرحله گزینش خواهند شد.
وی با اشاره به استخدام ۳۴۸۵ نفر در بخش دولتی تاکید کرد: این تعداد نیروی انسانی قراراست در ۱۶ شرکت برق منطقه ای در سراسر کشورکه معمولا هر شرکت برق منطقه ای چندتا استان را پوشش میدهد،ستاد شرکت های مادر تخصصی در تهران ، سازمان توسعه برق ایران ، شرکت مدیریت شبکه برق ایران و شرکت آب منطقه ای مشغول به فعالیت شوند.
به گفته مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو، طبق برنامه زمانبندی انشالله ابتدای بهمن ماه ثبت نام آغاز و ۱۱ اسفند آزمون برگزار خواهد شد.
براساس اظهارات محمد محمدزاده این آزمون به صورت متمرکزاستانی برگزار می گردد و ۳۰ درصد سهمیه استخدام مشمول قانون اصلاح بند ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم به ایثارگران اختصاص خواهد یافت و ۳ درصد به معلولین.
وی تصریح کرد:آزمون ۵ درصداز ۳۰ درصدسهمیه ایثارگران و ۳ درصد معلولین از طریق آزمون رقابت بین خود همان گروه صورت می گیرد.
براساس این گزارش متقاضیان جهت ثبت نام در تاریخ یاد شده می توانند به پایگاه اینترنتی www. Azemon-niroo.ir مراجعه کنند.


پورتال استخدامی کشور
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.