اعلام حضور “محمدرضا باهنر” در انتخابات ریاست‌جمهوری تا پایان سال

۲۱م اسفند ،

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: از آن جایی که جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارند بنده در انتخابات آینده حضور داشته باشم تا پایان سال تصمیم نهایی خود را در این‌باره اعلام خواهم کرد.

“محمدرضا باهنر” دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده گفت: بنده رایزنی‌های خود را برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری با دوستان تشکیلاتی، نیروهای موثر و تعدادی از نمایندگان مجلس آغاز کرده‌ام.

وی افزود: از آن جایی که جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارند بنده در انتخابات آینده حضور داشته باشم تا پایان سال تصمیم نهایی خود را در این‌باره اعلام خواهم کرد.
 
باهنر دربارهٔ درخواست بخش خصوصی از مقام معظم رهبری برای تکرار شعار سال ۹۱ اظهار داشت: صحبت‌هایی از این درخواست به گوشم رسیده است ولی به طور حتم مقام معظم رهبری در این‌باره باید اظهارنظر کنند.

 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: با توجه به این که طی چهار سال اخیر مقام معظم رهبری شعارهای سال را با موضوعات اقتصادی مطرح کرده‌اند لذا انتظار می‌رود مسائل اقتصادی در شعار سال جدید نیز به کار گرفته شود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: بخش خصوصی انتظارات بسیار زیادی در راستای توجه به مقوله تولید از مسئولین دارد.

 وی دربارهٔ تکثر نامزدهای اصولگرا گفت: ما امیدواریم این روندی که در حال حاضر در میان اصولگرایان به وجود آمده جمع و جور شده و ما با یک کاندیدای واحد در انتخابات آینده وارد عمل شویم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.