اعلام دقیق زمان و مکان برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی

در پی برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران و اعلام تعطیلی چند روزه در مورد تاریخ و مکان دقیق برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی از سوی دیگر، دبیرکل این کنفرانس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارشممتازنیوز، سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی در این مورد گفت: با اعلام جزئیات تعطیلی شهر تهران در زمان برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد که از سوی مسؤولان دولتی اعلام شد، دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی تصمیم گرفت این کنفرانس را روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه در محل هتل المپیک تهران برگزار کند.
وی تأکید کرد: بنابراین تاریخ ۲۰ شهریورماه برای برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی در نظر گرفته شده و ذکر هرگونه تاریخ دیگری در مورد برگزاری این کنفرانس باطل است.
کاظمی دینان با اشاره به اینکه در حال حاضر متصدیان دبیرخانه کنفرانس در حال ثبت نام از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برای حضور در این کنفرانس هستند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از جزئیات بیشتر با شماره‌های ۸۸۸۹۸۳۲۶ و ۸۸۸۰۷۴۵۳ تماس بگیرند.
دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی گفت: این کنفرانس با حمایت برخی از سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌‌های اقتصادی، صنعتی و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.
گفتنی است جمعی از اساتید علوم ارتباطات و تبلیغات در این کنفرانس پیرامون نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌ها در واحدهای صنعتی به ارائه مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.