اعلام رسمی محمد شریعتمداری برای تشکیل جبهه اعتدال

فروردین ۱۴۰۳

محمد شریعتمداری کاندیدای یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور احیای کلمه اعتدال خبر از تشکیل “جبهه اعتدال ” داد و گفت: قصد نداریم در ابتدای راه فعایت سیاسی را دنبال کنیم بلکه می خواهم در زمینه فرهنگی گام برداریم.

به گزارش حوزه احزاب ممتاز نیوز، به نقل از دفتر محمد شریعتمداری ، عصر امروز شریعتمداری ضمن تشکر و قدردانی از اعضای سابق ستاد انتخاباتی خود خبر از تشکیل جبهه اعتدال داد  و گفت: گفت : امروز برای فعالیت های انتخاباتی و سیاسی دور یک میز جمع نشده ایم . امروز جمع شده ایم برای احیا کلمه حق ” اعتدال” ، که  یک کلمه اسلامی و عقلانی است .

شریعتمداری ادامه داد: امروز باید برای برافراشته کردن پرچم اعتدال در کشور قدم برداریم و به خوبی می‎دانیم که راه دشواری را در پیش رو خود داریم . قدم برداشتن در راه میانه و پایداری از این اصل  کار سخت و دشواری است اما باید برای برافراشته کردن آن در این راستا حرکت کنیم .

وی اذعان داشت: برای احیای کلمه اعتدال با شخصیت‌های بزرگی همچون آیت الله هاشمی، بعضی از بزرگان و همچنین تمامی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مذاکراتی صورت گرفت و تمامی آنان بر ایجاد چنین اقدامی تاکید داشتند و همچنین اعلام کردند این اقدام کار بسیار دشواری است .

وی یاد آور شد: قصد نداریم در ابتدای راه فعایت سیاسی را دنبال کنیم بلکه می‌خواهم در زمینه فرهنگی گام برداریم لذا از تمامی اعضای ستاد نیز برای حضور در این جبهه دعوت به عمل می آورم تا برای ایجاد اعتدال خواهی در ایران اسلامی بنده را همراهی کنند . همچنین امید دارم بسیاری از مردم نیز ما را در طول این مسیر یاری رسانند.

به گفته وی در خصوص توسعه فرهنگ اعتدال نیز با حضرت آیت الله ری شهری مذاکراتی صورت گرفته است تا با بهره گیری از دانشگاه علوم حدیث این گفتمان در دانشگاه های کشور نیز راه اندازی شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.