اعلام رسمی مرگ بانوی بازیگر هالیوود / اعضای بدن آن هیش اهدا شد

پس از شناسایی افراد دریافت کننده اعضای بدن «آن هیش» بازیگر ۵۳ ساله آمریکایی، دستگاه‌های تنفس مصنوعی از او جدا شد.

اعلام رسمی مرگ بانوی بازیگر هالیوود / اعضای بدن آن هیش اهدا شد

به گزارش ممتاز نیوز، «آن هیش» روز جمعه و یک هفته پس از یک سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شد و مرگ او به صورت رسمی اعلام شد اما برای اهدای اعضای بدنش تا یکشنبه شب با کمک دستگاه‌های تنفس مصنوعی در بیمارستان نگهداری شد.

خانواده این بازیگر اعلام کردند که با شناسایی دریافت‌کنندگان برخی اعضای «آن هیش»، دستگاه‌های کمکی بیمارستان از بدن وی جدا شدند.

این بازیگر که در تاریخ پنجم آگوست دچار سانحه رانندگی شده بود و اتومبیل او هنگام سانحه رانندگی در نزدیکی خانه‌اش در شهر لس آنجلس دچار آتش‌سوزی شدید شده بود.

او بازیگر مستعدی بود که در اوایل دهه ۱۹۹۰ با بازی در نمایش  «در دنیایی دیگر» و با نقش‌های سینمایی، از جمله نقش لورا در اولین فیلم بلند «نیکول هولوفسنر» با عنوان «پیاده روی و صحبت کردن» به شهرت رسید.

ّاولین نقش مهم او در نقش مقابل «جانی دپ» در درام گانگستری «دنی براسکو» (۱۹۹۷) بود و در همان سال در فیلم‌های مهمی دیگری چون طنز سیاسی «سگ را بجنبان»، فیلم «آتشفشان» و «میدانم تابستان گذشته چه کار کردی» ظاهر شد.

 «هیش» در سال ۱۹۹۸، در نقش «ماریون کرین» در فیلمی ساخته «گاس ون سنت» که بازسازی صحنه به صحنه فیلم «روانی» هیچکاک بود ایفای نقش کرد و سپس در فیلم روان‌شناختی «تولد» ساخته «جاناتان گلیزر» در نقش خواهر «نیکل کیدمن» مقابل دوربین رفت.

از دیگر فیلم‌های معروف او می‌توان به «در برابر دیوار»، «دختران زندانی»، «سدار راپیدز»، «ماجراهای هاکلبری فین»، «نوامبر سیاه»، « اگر این دیوارها می‌توانستند صحبت کنند»، «ملت پروزاک»، «آرتور نیومن»، «بازگشت به بهشت»، «جنگ گربه‌ها» و «شش روز، هفت شب» اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.