اعلام ساعات کار مراکز معاینه فنی تهران در ماه مبارک رمضان

اعلام ساعات کار مراکز معاینه فنی تهران در ماه مبارک رمضان

عصر خودرو : مراکز مکانیزه معاینه فنی پایتخت در ایام ماه مبارک رمضان با هدف ارائه خدمات بیشتر به شهروندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ باز هستند.

به نقل از مهر، مراکز معاینه فنی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا چهارعصر و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۳ به مراجعه کنندگان خدمات معاینه فنی ارائه می دهند و علاوه بر آن دو مرکز بیهقی و الغدیر در روزهای جمعه نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۴ باز هستند.

بنابراین گزارش با توجه به فرا رسیدن ایام پر برکت ماه مبارک رمضان ، تمامی نماز خانه های مراکز معاینه فنی پایتخت و همچنین ساختمان ستادی ، از هر نظر آماده سازی شده و با کتب و ادعیه مخصوص این ماه و شعارهای مرتبط با ارزش های والای روزه داری فضا سازی شده است و علاوه بر کارکنان ، پذیرای مراجعه کنندگان محترم نیز می باشند.

همزمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان موج دوم سفر های تابستانی آغاز می شود و سلامت وسیله نقلیه در طول سفر اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد و به همین دلیل پیش بینی می شود در مورد خودروهای فاقد معاینه فنی با جدیت هر چه بیشتر اعمال قانون صورت پذیرد بنابراین توصیه می شود شهروندان منتظر آغاز سفرها و شلوغی مراکز معاینه فنی نشوند و در ایام ماه مبارک رمضان که این مراکز فرصت بیشتری برای ارائه خدمات دارند نسبت به معاینه فنی خودروهای خود اقدام کنند.

چهارشنبه ۲۸ تیر   ۱۶:۲۵


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.