اعلام شعب کشیک بانک اقتصادنوین در ۱۶ دی ماه

۱۵م دیماه ،

اعلام شعب کشیک بانک اقتصادنوین در ۱۶ دی ماه | چاپ |
جمعه ۱۵ دی ساعت ۱۳:۲۱

بینا- بانک اقتصادنوین در اطلاعیه ای اسامی شعب کشیک این بانک در روز شنبه ۱۶ دی ماه جاری را در شهر تهران را اعلام کرد.
به گزارش بینا، در اطلاعیه روابط عمومی بانک اقتصادنوین آمده است: با توجه به تعطیلی روز شنبه ۱۶ دی ماه سال بر اساس مصوبه کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران و به دلیل افزایش میزان آلودگی هوا، شعب کشیک این بانک در شهر تهران در این روز آماده ارایه خدمت به مشتریان بانک اقتصادنوین در شهر تهران می باشند.
بر این اساس شعب صادقیه، تجریش، تهرانپارس، نازی آباد، ونک، شهرری، پاسداران، کارگر شمالی، خبرنگار و افسریه شعب بانک اقتصادنوی می باشند که از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک می باشند.
در اطلاعیه بانک اقتصادنوین به مشتریان این بانک توصیه شده است با توجه به اثرات نامطلوب تردد در سطح شهر در شرایط فعلی، بهتر است مشتریان این بانک برای دریافت خدمات مورد نیاز از جمله دریافت موجودی، انتقال وجه، پرداخت قبوض و … از خدمات الکترونیکی این بانک از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک و … استفاده کنند.
لازم به ذکر است شعب بانک اقتصادنوین در سایر شهرها در روز شنبه ۱۶ دی ماه طبق روال سابق در خدمت مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.