اعلام ظرفیت پذیرش اولین دوره آزمون دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی

۲۱فروردین۱۳،

vahid (2)-24.jpg

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه آزمون دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی (DPT) سال تحصیلی ۹۲-۹۱ خبر داد.

غلامرضا حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج مرحله اول آزمون دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir، گفت: در اولین دوره آزمون دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۴ نفر شرکت کرده‌اند که اسامی ۳۱ نفر قبول‌شده در مرحله اول اعلام شده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون مرحله دوم (مصاحبه) در روزهای اول و دوم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات وزارت بهداشت، اظهارکرد: آزمون مرحله دوم شامل بررسی توانایی‌های علمی و قدرت انتقال مطالب و ارائه سوابق آموزشی و پژوهشی و تجارب حرفه‌ای است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: داوطلبان باید اصل مدرک مستند دال بر سوابق آموزشی، پژوهشی و تجارب حرفه‌ای خود را جهت ارائه به هیات مصاحبه کننده به همراه داشته باشند و نسخه‌ای از آن را به صورت سی دی در اختیار دست‌اندرکاران قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه غیبت یا عدم شرکت داوطلبان در آزمون مرحله دوم به هر سبب به منزله انصراف است، خاطرنشان کرد: همچنین انجام مصاحبه مجدد برای این داوطلبان امکانپذیر نیست.

حسن‌زاده در خصوص ظرفیت پذیرش نهایی برای اولین دوره آزمون دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی، گفت: ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون ۱۵ نفر است که فقط در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرش می‌شوند.

بر اساس این گزارش، اولین دوره آزمون دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی ۲۸ دی ماه سال قبل با رقابت ۱۴۴ داوطلب برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.