اعلام فهرست ۲۳ فوتبالیست نامزد دریافت توپ طلا

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اسامی بیست و سه نامزد دریافت توپ طلا را منتشرکرد.

نام هفت ملی پوش اسپانیایی در این فهرست دیده می گردد. نام لیونل مسی ملی پوش آرژانتینی که تا کنون سه بار متوالی این جایزه را کسب نموده است، نیز در فهرست دیده می گردد.
این جایزه هفتم ژانویه دو هزار و سیزده پس از رای کاپیتان ها ، مربیان تیم های ملی و روزنامه نگاران بین المللی در زوریخ اعطا خواهد شد.
سه فینالیست نهایی دریافت این جایزه بیست و نهم دسامبر در سائوپائولو برزیل مشخص خواهند شد. قرعه کشی جام کنفدراسیون ها نیز یکم دسامبر در همین مکان انجام خواهد شد.
تیم ملی فوتبال اسپانیا که عناوین قهرمانی جهان و اروپا را در کانامه دارد، با داشتن هفت بازیکن در صدر این فهرست قرار دارد.  ژابی الونسو، سرخیو بوسکتس، ایکر کاسیاس، اندره اینیستا، خرارد پیکه ، سرخیو راموس و ژاوی بازیکن اسپانیایی حاضر در این فهرست می باشند.
اینیستا سی ام اوت قبل جایزه iبهترین بازیکن اروپا برای فصل دو هزار و یازده – دو هزار و دوازده را از میشل پلاتینی دریافت نمود. مسی آرژانتینی و رونالدو پرتغالی از دیگر نامزده های دریافت این جایزه بودند.
فیفا همچنین فهرست ده مربی (ملی پوش و باشگاهی) نامزد دریافت جایزه را نیز منتشر نمود. نام سه مربی ایتالیایی و سه مربی اسپانیایی نیز در این فهرست دیده می گردد. با این حال احتمالا مربیان اسپانیایی از جمله وینسنته دل بوسکه و پپ گواردیولا  برنده این جایزه خواهند بود.
به گزارش تفسیری خبرگزاری فرانسه از پاریس، سرخیو آگوئرو از آرژانتین، ماریو بالوتلی از ایتالیا، کریم بنزما از فرانسه، کریستیانو رونالدو از پرتغال، جانلویجی بوفون از ایتالیا، دیدیه دروگبا از ساحل عاج، رادمل فالکائو از کلمبیا، زلاتان ابراهیموویچ از سوئد، مسی از آرژانتین، مانوئل نوئر از آلمان، نیمار از برزیل، مسعود اوزیل از آلمان، آندره آ پیرلو از ایتالیا، وین رونی از انگلیس ،یحیی ترائوره از ساحل عاج و روبین فان پرسی از هلند دیگر بازیکنان حاضر در این فهرست می باشند.
 


IRIBNews RSS MoreNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.