اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات

ممتازنیوز: پلیس‌راه کشور محدودیتهای ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات آتی را اعلام کرد.

بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه مورخ ۲۶ مرداد ۹۱ الی ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۱ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای جمعه و دوشنبه مورخ ۲۷ و ۳۰ مرداد ۹۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.
تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۵ مرداد ۹۱ و از ساعت ۶ الی ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ مرداد ۹۱ از محور هراز ممنوع می‌باشد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۳۰ مرداد ۹۱ از رودهن (مشاء) به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۴ از آب اسک به سمت رودهن (مشاء) بصورت یکطرفه می‌باشد.
تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۷، ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ مرداد ۹۱ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ مرداد ۹۱ از محور رشت قزوین و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ مرداد ۹۱ از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۱ روزهای پنج‌شنبه، شنبه و یکشنبه مورخ ۲۶، ۲۸ و ۲۹ مرداد ۹۱ و از ساعت ۶ الی ۲۱ روز دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۱ از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهی قزوین – همدان) و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۹ و ۲۰ مرداد ۹۱ از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ الی ۲۱ روزهای شنبه و دوشنبه مورخ ۲۶، ۲۸ و ۳۰ مرداد ماه ۹۱ از محور زاهدان خاش و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه ۲۷ و ۲۹ مرداد ماه ۹۱ از سنندج به مریوان و بالعکس ممنوع می‌باشد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.