اعلام ممنوعیت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نشریات و خبرگزاری ها از فردا

۲۲خردادماه،

پدرام پاک آیین گفت: انتشار یافتن هر گونه تبلیغات انتخاباتی در نشریات، خبرگزاری ها و فضای مجازی را از فردا ممنوع اعلام کرد.

پدرام پاک آیین رئیس کل مطبوعات و خبرگزاری های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران گفت: انتشار یافتن نشریاتی که حاوی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری باشند از فردا ممنوع است.  

 
وی ادامه داد: ماده ۶۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری مقرر داشته است که فعالیت انتخاباتی نامزد های ریاست جمهوری ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رای خاتمه می پذیرد. بنابراین از این ماده استفاده می گردد که نشریاتی که پنج شنبه منتشر می شوند نباید آگهی های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری را درج کرده باشند چرا که عرضه و نشر این نشریات از ۸ صبح فردا منع قانونی دارد.  
 
وی درخصوص اعلام نتیجه انتخابات این خاطرنشان کرد: لازم است رسانه ها صرفا با استناد به خبرها و اطلاعیه های رسمی وزارت کشور مبادرت به اطلاع رسانی کنند و از هر گونه اعلام صریح و ضمنی نتیجه انتخابات بر اساس شنیده ها و یا منابع غیر رسمی اکیدا اجتناب ورزند.  
 
پاک آیین در خصوص خبرگزاری ها و رسانه های فعال در فضای مجازی افزود: انتشار یافتن هر گونه محتوای رسانه ای که حاوی تبلیغ له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری باشد در کلیه ی خبرگزاری ها و همچنین رسانه های فعال در فضای مجازی از ۸صبح فردا ممنوع خواهد بود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.