اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری/ نفرات برتر کنکور ۹۱ مشخص شدند

سه شنبه ۱۰ مرداد – ۰۴:۳۶:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

 سرپرست سازمان سنجش نفرات برتر آزمون سراسریرا معرفی کرد. 
 به گزارش خبرگزاری ممتاز، ابراهیم خدایی در جمع خبرنگاران گفت: در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی آقای محمد استادمحمدی از شهر کاشان به عنوان نفر اول، سینا ملکیان از شهر بابل به عنوان نفر دوم و خانم الهام احسانی مقدم از شهر بابل به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
وی افزود: در گروه آزمایشی علوم تجربی خانم فرزانه رحمانی نفر اول از سنندج و آقایان علیرضا اورعی از شهر تهران و مهدی سلیمان زاده از تبریز به ترتیب در این گروه دوم و سوم شدند.
دکتر خدایی تصریح کرد: در گروه آزمایشی علوم انسانی خانم فاطمه فتاحی از شهر تهران نفر اول شد و امیرمحمد هوشمند شط رودی از کرمان نفر دوم و خانم فاطمه سادات حسینی دهنوی از کرمان نفر سوم شدند.
سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین در گروه آزمایشی هنر یاسمین قلعه نوعی از تهران اول، شیرین جعفری نسب کرمانی از تهران دوم و میترا موحد از تهران سوم شدند.
وی گفت: در گروه آزمایشی زبان های خارجی خانم فاطمه ولی زاده پاشا از بابل رتبه نخست را کسب کرد.
خدایی افزود: همچنین در این گروه سروش آریایی از اصفهان نفر دوم شد و بیتا مهری از اصفهان و پردیس پاشاخانلو از تهران مشترکاً رتبه سوم گروه آزماشی زبان های خارجی را به دست آوردند. اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری، فردا
نتایج اولیه آزمون سراسریدانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فردا ” چهارشنبه” ساعت  ۱۴ اعلام می شود.
سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: بر اساس نتایج استخراج شده حدود۹۳۵هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته هستند.
دکتر ابراهیم خدایی با بیان این که ظرفیت پذیرش حدود۵۷۳ هزار داوطلب است؛ افزود: حدود۴۵۲هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته در نوبت روزانه هستند.
سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: داوطلبانی که در اعلام نتایج اولیه به عنوان مجاز معرفی شده اند از۱۷تا۲۳مرداد می توانند به صورت الکترونیکی انتخاب رشته کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۱۱۶۳۶۴۴۱۷۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.