اعلام نتایج سنجش رضایت مشتریان بیمه

۲۹ام بهمن ،

بینا- رئیس پژوهشکده بیمه با اشاره به اعلام نتایج طرح سنجش رضایت مشتریان صنعت بیمه در آینده نزدیک گفت: نتایج رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه هم با توجه به شاخص‌های مختلف مورد نظر در این ارزیابی،‌ سال آینده منتشر می‌شود.
به گزارش بینا، غدیر مهدوی در مورد زمان اعلام نتایج طرح سنجش رضایت مشتریان صنعت بیمه به فارس اظهار داشت: اجرای این طرح به اتمام رسیده و نتایج این طرح به زودی اعلام می‌شود.
رئیس پژوهشکده بیمه همچنین دربارهٔ انجام رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت این طرح،‌ باید دقت کافی در اجرای آن به کار گرفته شود تا احیانأ حقی ضایع نشود.
وی با بیان اینکه مرحله تحقیق این طرح تا پایان امسال تمام می‌شود،‌ گفت: بر این اساس و با توجه به شاخص‌های مختلف مورد نظر در این ارزیابی،‌ نتایج رتبه‌بندی سال آینده منتشر می‌شود.
مهدوی با اشاره به اینکه یک شرکت مستقل خصوصی در حال انجام تحقیقات طرح رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه است، گفت: یکی از چند معیار و شاخص‌ها برای رتبه‌بندی شرکت‌ها،‌ نتایج طرح رضایت بیمه‌گذاران است.
وی در مورد زمان برگزاری همایش بیمه شخص ثالث گفت: این همایش که بنا بود در بهمن ماه انجام شود، اوایل سال آینده برگزار می‌شود.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.