اعلام نتیجه کارشناسی ارشد پردیس البرز دانشگاه تهران

۲۱ آبان ،

نتایج نهایی دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۲-۹۱ پردیس البرز دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پردیس البرز دانشگاه تهران اعلام شده است و پذیرفته شدگان می توانند دوشنبه ۲۲ آبان با مراجعه به پایگاه اینترنتی pms.ut.ac.ir به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام کند و سپس با در دست داشتن مدارک  مورد نیاز که در پایگاه اینترنتی دانشگاه اعلام شده است برای انجام مراحل اولیه ثبت نام به دفتر مرکزی پردیس مراجعه کنند.

همچنین اشخاصی که اسامی آنها در لیست پذیرفته شدگان ذخیره است در صورت عدم تکمیل ظرفیت و با توجه به اولویت های اعلام شده در روز ۲۸ آبان اقدام به ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که به سبب عدم کسب حد نصاب نمره قبولی رشته های مهندسی برق مخابرات مهندسی مکاترونیک، حفاری و بهره برداری نفت، مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی) مدیریت ورزش و مدیریت آموزشی این رشته ها تشکیل نخواهد شد.

همچنین اشخاصی که در رشته های برنامه ریزی شهری و طراحی شهری دعوت به مصاحبه شده اند میتوانند روز جمعه ۲۶ آبان با همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی، شناسنامه، مدرک تحصیلی و ریز نمرات مقطع کارشناسی و فیش ۷۰۰ هزار ریالی جهت مصاحبه در مکان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور واقع در خیابان کارگر، بعد از تقاطع جلال آل احمد، خیابان پنجم پلاک ۳۳ حضور یابند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.