اعلام نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان

با اعلام کوروش باقری مشاور فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری بانوان اسامی وزنه‌برداران دعوت شده به تیم ملی زنان مشخص شد.

اعلام نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان

به گزارش ممتاز نیوز، کوروش باقری مشاور فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری بانوان در آغاز اردوی این تیم در سمنان اظهار داشت: پنج هفته زمان کمی نیست و فرصت مناسبی که همه اعضای تیم ملی برای افزایش رکورد و جلب نظر کادر فنی تلاش کنند.

باقری افزود: طبق صحبتی که با ریاست فدراسیون داشتیم، محدودیتی برای اعزام نداریم. بنابراین اگر رکوردها خوب باشد تیم کامل اعزام میشود اما اصراری نداریم که حتما ده نفر کامل ببریم. اگر ببینیم که فقط تعدادی از بچه‌ها شانس مدال دارند یا نزدیک به مدال هستند، انتخاب ما کیفی خواهد بود.

وی در آستانه شروع اردوی تیم‌های بانوان در مهدیشهر سمنان گفت این اردو با حضور ۱۷ نفر آغاز می‌شود و چهار نفر از افراد به دلایل شخصی و با هماهنگی کادر فنی غیبت دارند. به گفته وی فروغ یونسی و بیتا ذبیحیان به دلیل آسیب دیدگی های قبلی و غزل و غزاله حسینی به دلیل مشکلات شخصی اما با هماهنگی کادر فنی در این اردو همراه نیستند.

باقری تصریح کرد به دلیل اعزام نشدن تیم نوجوانان به مسابقات قهرمانی جهان در آلبانی، باید بتوانیم تاثیر مثبتی هم بر روی نوجوانان داشته باشیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا در مردادماه، انگیزه بیشتری داشته باشند.

به گفته مشاور فنی تیم های ملی بانوان «این نفرات بهترین های وزنه برداری بانوان ایران هستند. وزنه بردارانی مثل الهام حسینی، الهه رزاقی، فاطمه کشاورز، پریسا نورعلی و زینب شیخ ارباب تا این لحظه آمادگی بهتری از خودشان نشان داده‌اند و امیدواریم مسیر کسب سهمیه المپیک را نیز با تلاش خود هموار کنند.»

بنابراعلام باقری مشاور فنی تیم های بانوان، سه مربی شامل خانم‌ها معصومه السادات بابایی، مینا عصفوری و سعیده عبدالملکی، از هفتم فروردین سال ۱۴۰۲ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در اردوی مهدیشهر در کنار وزنه برداران خواهند بود.

افراد حاضر در اردو عبارتند از:

  • دسته ۴۹ کیلوگرم: آنیتا فیضی – کردستان
  • دسته ۵۹ کیلوگرم: پوپک بسامی – تهران، ریحانه کریمی – خراسان رضوی، عسل بهادری – خوزستان، سیده زهرا حسینی – مازندران
  • دسته ۶۴ کیلوگرم: فاطمه کشاورز – فارس، آیدا علایی – خوزستان، هانیه شریفی – اصفهان
  • دسته ۷۱ کیلوگرم: الهه رزاقی – زنجان، ابریشم ارجمندخواه – تهران، لعیا کریمی – البرز
  • دسته ۷۶ کیلوگرم: عسل کدخدایی – همدان
  • دسته ۸۱ کیلوگرم: پریسا نورعلی – البرز سیده، الهام حسینی – لرستان، کیژان مقصودی – کردستان
  • دسته ۸۷ کیلوگرم: زینب شیخ حسن ارباب – البرز
  • دسته ۸۷+ کیلوگرم: فاطمه یوسفی – فارس

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.