اعلام ۷شاخص در دستور العمل طرح « استقبال از مهر»

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون توسعه رفاه اجتماعی سازمان رفاه مطرح کرد؛

معاون توسعه رفاه اجتماعی سازمان رفاه ،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: ۷ شاخص از سوی سازمان رفاه در دستورالعمل استقبال ازمهر به اداره کل آموزش شهروندی اعلام شده است.

حمیدرضا بتو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود: در طرح استقبال از مهر و دستورالعملی که از سوی اداره کل آموزش شهروندی تهیه و برای اجرا به مناطق ارسال شده ، ۷شاخص از سوی این سازمان نیز تعیین شده است.

وی ادامه داد: در این دستورالعمل برای هریک از معاونت های سازمان وظایفی تعیین شده ؛ به طور مثال برای معاونت توسعه خدمات اجتماعی ومعاونت رفاه هرکدام ۲ وظیفه و برای معاونت توانمندسازی و کارآفرینی ۳وظیفه در این طرح در نظر گرفته شده است.

بتو با اشاره به وظیفه زیرمجموعه تحت مدیریتش هم تصریح کرد: با توجه به این که این طرح یک برنامه مناسبتی است ؛حمایت‌های مادی و معنوی از دانش آموزان بی‌بضاعت و کودکان بازمانده از تحصیل در زمره وظایف این مجموعه نهاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین قراراست که از ۱۵شهریور تا ۱۵مهر به مدت یک ماه بسته‌های نوشت افزاری برای این گروه از کودکان تهیه و به آنها تحویل داده شود.همچنین قرار است که هر محله حداقل به ۱۰ دانش آموز مشمول این شاخص، این بسته ها را اهدا کند. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.