اعمال محدودیتهای ترافیکی پایان هفته در جاده های استان البرز

۳۱اردیبهشت،

رئیس پلیس راه استان البرز، به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها در تعطیلات پایانی هفته، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز را به شرح ذیل اعلام کرد.

به گزارش Consbank، به نقل از ایلنا، «سرهنگ شریفی» رئیس پلیس راه استان البرز، به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها در تعطیلات پایانی هفته، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز را به شرح ذیل اعلام کرد.

– تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه دوم خرداد ماه ۹۲ الی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز جمعه سوم خرداد ماه ۹۲ از محورهای کرج – چالوس، هراز و بالعکس ممنوع می باشد.

– تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

– تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ روز جمعه سوم خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

– تردد کلیه کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه دوم خرداد ماه و از ساعت ۸ الی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز جمعه سوم خرداد ماه سال جاری از محور هراز ممنوع می باشد.

ضمنا، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به اتفاق دیدگان است.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.