افتادن به جان زن حامله با شوکر برقی+ عکس

سه مامور پلیس منطقه سیاتل، به زن حامله‌ای که فقط ۱۲ مایل بیش از حد مجاز سرعت داشت، ۳ بار شوک برقی زدند.

به گزارش سایت اوباما به نقل از نیویورک تایمز، مالائیکا بروکس که هفت ماه از حاملگی خود را پشت سر گذاشته بود و پسر ۱۱ ساله خود را در سیاتل به مدرسه می‌برد، توسط پلیس به خاطر سرعت نگه داشته شد. پلیس می گوید او ۳۲ مایل در ساعت در منطقه مدرسه سرعت داشته است در حالی که سرعت مجاز ۲۰ مایل در ساعت است.

این گزارش با بیان اینکه خانم بروکس جریمه را قبول ولی از امضای آن خودداری کرده است، افزود: او که تصور می‌کرد با امضا کردن اشتباه خود را قبول کرده است از این کار سر باز زده است. از آنجا که امضا نکردن جرم محسوب می‌شود، افسران پلیس گروهبان خود را صدا می‎زنند و او نیز سریعاً دستور بازداشت می‌دهد اما خانم بروکس به خاطر وضعیت خاص خود، از ماشین پیاده نمی‌شود. در واکنش به این موضوع، “خوان اورنالس” افسر پلیس شوکر را به سمت وی می‌گیرد.

گرچه این زن حامله عنوان می‌کند که “حامله هستم و فقط تا ۶۰ روز دیگر فرزندم به دنیا می‌آید.” گروهبان اعلام می‌کند: “به شکمش نزن. به رانش بزن”!

براساس این گزارش، اورنالس دست زن حامه را به پشتش پیچانده و همکار او به ران سمت چپ او شوک وارد کرده است که باعث شده خانم بروکس فریاد بزند و بوق ماشین به صدا در بیاید. بعد از ۳۰ ثانیه دوباره به بازوی سمت چپ و پس از ۶ ثانیه به گردن این زن حامله شوک وارد می‌شود. 

در این موقع بود که این زن حامله بیهوش شد اما پلیس‌ها به جای خبر کردن اورژانس، در حالتی که صورت وی به زمین مماس بود، او را به وسط خیابان کشیدند و از پشت به او دستبند زدند. 

نیویورک تایمز می‌افزاید: گرچه چندماهی است که از این حادثه می‌گذرد، اما همه تلاش‌های خانم بروکس برای به دادگاه کشاندن این پلیس بی‌نتیجه مانده است و سیستم قضایی در نظر ندارد این افراد را مجازات نماید.

شبکه خبری الجزیره چندی پیش به نقل از سازمان عفو بین الملل گزارش داده بود که “از سال ۲۰۰۱ تاکنون، حداقل پانصد نفر در آمریکا بر اثر شوک الکتریکی پلیس کشته شده‌اند.”


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.