افتتاحیه آخرین فیلم جیرانی برگزار شد

۱۰م آذر ،

شب قبل، هشتم آذرماه افتتاحیه فیلم˝ من مادر هستم˝ آخرین کار فریدون جیرانی برای اهالی رسانه و سینماگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هنر آنلاین،شب قبل مراسم اکران افتتاحیه فیلم”من مادر هستم”آخرین ساخته فریدون جیرانی در سینما آفریقا برگزار شد.

استقبال از این مراسم بسیار بسیار بود و ورودی سالن سینما مملو از جمعیتی بود که برای دیدن این فیلم آمده بودند و تمام عوامل فیلم هم در این مراسم حضور داشتند.

علی معلم، رضاداوودنژاد، تونی زرین دست، سید ضیا هاشمی، مسعود فراستی، نیما حسنی نسب، رضا درستکار، اصغر نعیمی، سید جمال ساداتیان، حبیب اسماعیلی، محمود گبرلو، کیوان کثیریان، محمدحسین فرحبخش، ابوالحسن داوودی و امیر قادری تعدادی از مهمانان این برنامه بودند که “من مادر هستم” را در کنار عوامل آن و سایر مطبوعاتیها تماشا کردند.

گروه انصار حزب الله که این فیلم را توهین آمیز می داند،پیشتر در بیانیه ای خواستار لغو پروانه نمایش آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و وقتی این اتفاق نیفتاد،اعلام کرد در اعتراض به اکران این فیلم روز شنبه تحصنی را در برابر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند.

“من مادر هستم” که با بازی باران کوثری، حبیب رضایی، فرهاد اصلانی، ناصر طهماسب، هنگامه قاضیانی و پانته آ بهرام ساخته شده، بیش از دو سال در نوبت اکران مانده است و سینماهای حوزه هنری هم آن را تحریم کرده اند.

“من مادر هستم” اکران آذر ماه گروه سینمایی آفریقا است.

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.