افتتاح اولین پارکینگ طبقاتی بیرجند

افتتاح اولین پارکینگ طبقاتی بیرجند

افتتاح اولین پارکینگ طبقاتی بیرجند

ممتازنیوز: اولین پارکینگ طبقاتی استان به نمایندگی از ۴۲ پروژه شهرداری بیرجند با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال با حضور استاندار و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

قهرمان رشید با بیان این که اقدامات در شهرداری ها باید به گونه ای باشد که منجر به افزایش روز افزون رفاه اجتماعی شود افزود:د ر شهرداری های استان به دلیل سطح پایین درآمد مردم شهرداری ها نیز با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند که بضاعت مالی آن ها را تحت تاثیر قرار داده است.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری در استان خراسان جنوبی نسبت به سایر استان ها کمتر است بنابراین تقویت و حمایت از شهرداری های استان به جد در دستور کار است.
وی خاطر نشان ساخت: از محل اعتبارات عمران شهری و روستایی که در سفر چهارم هیات دولت به استان به تصویب رسیده مبلغ ۱۶ میلیارد تومان برای شهرداری های استان اختصاص یافته که ۶ میلیارد تومان آن به شهرداری مرکز استان اختصاص خواهد یافت.
این گزارش حاکیست: پروژه پارکینگ طبقاتی استان در ۷ طبقه ودر زمینی با زیربنای ۱۹ هزار و ۳۴۰ متر مربع احداث شده و ظرفیت ۷۵۰ خودرو را داراست.
گفتنی است: برای بهره برداری از ۴۲ پروژه عمرانی شهرداری بیرجند شامل بخش های عمرانی، خدماتی و فرهنگی اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.