افتتاح بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی خاورمیانه با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر اقتصاد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2014) روز یکشنبه هجدهم خردادماه جاری با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند

خبر اقتصادی:به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، ستاد اجرایی هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه اعلام کرد: برای اولین بار معاون اول رییس جمهوری، در مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی، بورس و بانک و بیمه حضور خواهد داشت که این موضوع می تواند فرصت گرانبهایی برای اهالی بازار سرمایه باشد. 

این دوره از نمایشگاه با شعار ˈفاینکس، یک اتفاق، صدها فرصت سرمایه گذاریˈ و با حضور ۳۴۱ شرکت داخلی و ۹ شرکت خارجی از کشورهای سوییس، آلمان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، کره جنوبی، قبرس، یونان و عمان برگزار خواهد شد که آمارها نشان از رشد بیش از ۲۰ درصدی تعداد مشارکت کنندگان می دهد.

این دوره از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در فضایی حدود ۴۰ هزار متر مربع برگزار خواهد شد تا این نمایشگاه همچنان عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی خاورمیانه را به خود اختصاص دهد.

یکی از نکات حائز اهمیت در این دوره از نمایشگاه، حضور گسترده بانک ها و بیمه هاست به طوری که ۲۹ بانک و موسسه مالی و اعتباری و ۳۱ شرکت بیمه ای در آن مشارکت دارند. 

در این دوره علاوه بر مشارکت تمام ارکان بازار سرمایه، ۴۴ شرکت بورسی، ۴۷ کارگزار، ۲۹ بانک و موسسه مالی و اعتباری، ۳۳ شرکت سرمایه گذاری، مشاور سرمایه گذاری، ۱۹ شرکت صرافی و لیزینگ، ۳۱ شرکت بیمه ای، ۵ شرکت تامین سرمایه ، ۴۹ شرکت ارائه دهنده خدمات نرم افزاری، ۲۵ رسانه و انتشار یافتنات و ۳۹ شرکت ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبار سنجی حضور دارند. 

هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2014) در روزهای ۱۸ تا ۲۱ خردادماه جاری با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. 

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی اختصاصی نمایشگاه به نشانی WWW.IRANFINEX.COM مراجعه کنند. 


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.