افتتاح بیستمین پایگاه شهری “اورژانس” در شهرستان کرج

فروردین ۱۴۰۳

با حضور مسئولان استانی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز و اورژانس کشور، بیستمین پایگاه شهری شهرستان کرج در منطقه حصارک افتتاح شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر ناصری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه مراسم افتتاح اظهار داشت : این پایگاه اورژانس با مساحت ۱۴۰ متر زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که این پایگاه شهری مناطق حصارک بالا- بنیاد- شاهین ویلا و محدوده دانشگاه آزاد را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: با توجه به راه های مراسلاتی که از شهر کرج می گذرند به ویژه دوآزاد راه تهران-کرج و کرج-قزوین ما توانستیم با  کمک شهرداری و شورای شهر کرج  زمین پنج پایگاه دیگر را فراهم نمائیم.

در ادامه دکتر طالبیان  رئیس اورژانس کشور گفت: با توجه به بافت شهری کرج، مناطق مختلف از تراکم جمعیتی بالایی برخوردارهستند که همین امر توسعه پایگاه های اورژانس بیشتری را در این شهر می طلبد.

وی تصریح کرد: با توجه به بار ترافیکی کلان شهر کرج اجرای امداد رسانی هوایی با استفاده از بالگرد های سبک امری ضروری است که باید هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی آن اقدام شود. وی در پایان عملکرد مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس استان البرز را مطلوب دانست./ح

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.