افتتاح دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر هرمزگان

۲۸م اسفند ،

7-250.jpg

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به افتتاح دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، گفت: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری بر عهده متخصصان هنر و فرهنگ استان است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مرشدی در مراسم افتتاح دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر هرمزگان، اظهار کرد: راه‌اندازی این دانشگاه در آستانه عید نوروز و فرا رسیدن سال نو با حضور استاندار هرمزگان عیدی ما به مردم فرهنگی و هنر دوست هرمزگان است.

وی با بیان اینکه تاسیس این دانشگاه تاثیر ارزشمندی در ارتقاء سطح دانش و تخصص هنرمندان استان دارد که می‌تواند پایه‌های هنری و فرهنگی هرمزگان را بیش از پیش مستحکم سازد، اظهارکرد: این دانشگاه با پرورش هنرمندان متخصص و متعهد که یک نیاز برای استان محسوب می‌شود، می‌تواند گام بزرگی در راه تعالی فرهنگ و هنر استان بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه این استان دارای توانایی‌ها و استعداد هنری بسیاری است، تصریح کرد: این استعدادها می‌توانند با یادگیری و استفاده از تخصص و دانش این مرکز توانایی خود را شکوفا و به جهانیان معرفی کنند.

وی افزود: با افتتاح این مرکز هنرمندان استان برای یادگیری مجبور به مهاجرت به استان‌های دیگر نیستند و می‌توانند به راحتی در استان خود به تحصیل رشته‌های هنری بپردازند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان هرمزگان با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی و همچنین هنرمندان بهره‌برداری شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.