افتتاح دو دفتر نمایندگی حمل و نقل روستایی در روستاهای

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۵:۰۲:۲۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با ارائه مجوز از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان ؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  سیدمیران و پیشکمر گلستان دو دفتر نمایندگی حمل و نقل روستایی در روستاهای سیدمیران از توابع گرگان و پیشکمر از توابع کلاله با همکاری نماینده اتحادیه های کشوری در ساماندهی حمل و نقل روستایی و با حضور مسئولین اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان رسماً آغاز به کار کردند .
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  در راستای ساماندهی حمل و نقل روستایی و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در روستاها هفتمین دفتر نمایندگی حمل و نقل روستایی با مجوز صادره از سوی این اداره کل در روستای سیدمیران و هشتمین دفتر حمل و نقل روستایی در سایت پیشکمر ایجاد شده و با تحت پوشش قرار دادن تعداد مجموعاً ۳۴ دستگاه سواری برچسب دار رسماً شروع به فعالیت کردند .
طرح جامع ساماندهی حمل و نقل روستایی از سال گذشته با هدف ارتقای سطح خدمات در روستاهای محروم و کم برخوردار استان گلستان آغاز شده که از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و بخشداری ها و دهیاری ها و با مشارکت شرکتهای حمل و نقل فعال مسافربری تاکنون نیز در حال اجراست.
گفتنی است روستای سیدمیران در بخش مرکزی شهرستان گرگان با جمعیتی بیش از ۳۰۰۰ نفر در فاصله ۱۲ کیلومتری مرکز شهرستان واقع شده است با این توضیح که سایت پیشکمر نیز با جمعیت ۷۵۰۰ نفری در ۲۲ کیلومتری شهرستان کلاله واقع شده است .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۷۰۲۲۹۸۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.