افتتاح مرکز بین‌المللی دانشگاه آزاد منطقه ۱۱ در آینده‌ای نزدیک

۱۸خردادماه،

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، گفت: در آینده شاهد افتتاح اولین مرکز بین‌المللی دانشگاه آزاد منطقه ۱۱ در گیلان‌غرب خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر کیوان قدرتی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد مرکز گیلان‌غرب، اظهار داشت: نزدیک به پنج سال است در جریان توسعه و پیشرفت مرکز گیلان‌غرب هستم و این روند بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: این مرکز با ۱۹۰ دانشجو در مدرسه‌ای استیجاری آغاز به کار کرد و امروز با ۱۰۰۰ دانشجو، ۸ هکتار عرصه، ساختمانی مجهز با ۱۶۰۰ مترمربع فضای آموزشی ۱۲ هیات علمی و ۸ کارمند در آستانه تبدیل شدن به واحد است.

قدرتی تاکید کرد: از رییس تازه این مرکز انتظار دارم این مسیر توسعه و رشد را ادامه دهند و در آینده نزدیک شاهد ایجاد اولین مرکز بین‌المللی دانشگاه آزاد در منطقه ۱۱ و گیلان‌غرب باشیم.

در ادامه این مراسم دکتر محمد جواد جعفری رییس منطقه ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: یک کار خوب، حاصل تلاش جمعی است و خرد جمعی اگر وجود داشته باشد نتیجه خوبی هم خواهد داشت. در این راستا از مهندس محمودی به عنوان یک مدیر خوب تشکر می‌کنم. رییس تازه هم سال‌ها در امر آموزش عالی حضوری فعال داشته است. بدیهی است برای توسعه همه جانبه مرکز گیلان‌غرب تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از بهترین راه‌های توسعه در هر منطقه در وهله اول توسعه آموزش عالی است و سیاست رییس دانشگاه آزاد نیز بر همین اصل استوار است.

وی تاکید کرد: قانون از همه چیز مهمتر است و همه ما باید مطیع قانون باشیم و مقام معظم رهبری که پرچمدار اسلام و مکتب تشیع در جهان است بر این امر تاکید دارند.

بر اساس این گزارش طی حکمی، اله دادشبابی به سمت رییس تازه دانشگاه آزاد مرکز گیلان‌غرب منصوب و از زحمات بهزاد محمودی رییس پیشین این مرکز تجلیل شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.