افتتاح نخستین مرکز درمان زنان وابسته به شیشه

نخستین مرکز TC ویژه درمان زنان وابسته به شیشه نیمه دوم شهریور افتتاح می‌شود. سازمان بهزیستی تعهد کرده است تا چنانچه خانواده‌هایی که توان پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند را همراهی و مبلغ درمان آنها را پرداخت کند.

عباس دیلمی زاده؛ مدیر یک سازمان مردم‌نهاد در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اقدامات انجام شده NGOها و سازمان‌های مردمی در حوزه درمان اعتیاد اظهار داشت: در حال حاضر سعی داریم د با افتتاح مراکز TC الگوهای جدیدی را در حوزه درمان اعتیاد معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری دو مرکز درمان مردان وابسته به شیشه در کشور راه‌اندازی شده است که به زودی نخستین مرکز درمان زنان وابسته به مواد محرک و شیشه راه‌اندازی می‌شود.

دیلمی‌زاده بیان داشت: با توجه به اینکه اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در پیش است با هماهنگی که با سازمان بهزیستی صورت گرفت قرار شد نخستین مرکز درمان TC ویژه زنان در نیمه دوم شهریور افتتاح شود.

وی ادامه داد: مرکزی که جهت درمان زنان وابسته به شیشه افتتاح می‌شود ظرفیت نگهداری بیش از ۶۰ نفر از مراجعه‌کنندگان را دارد ضمن اینکه مدت زمان درمان در مراکز نیز ۳ دوره ۲۸ روزه است.

وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی تعهد کرده است تا چنانچه خانواده‌هایی که توان پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند را همراهی و مبلغ درمان آنها را پرداخت کند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.