افتتاح نمایشگاه فرهنگی خوابگاه‌های دانشگاه شهید باهنر کرمان

۲۱اردیبهشت،

6-51.jpg

نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی خوابگاه‌های دانشگاه شهیدباهنر کرمان با حضور مسئولان وزارت علوم و دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسین اکبری معاون فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به برپایی نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی خوابگاه‌های دانشجویی به مناسبت آغاز هفته خوابگاه‌ها، اظهار داشت: این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه برپا است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در پنج غرفه طراحی شده است، افزود: غرفه اول آن به مسائل فرهنگی و دستاوردهای دانشجویان اختصاص داده شده است و دومین غرفه این نمایشگاه درحوزه فعالیت‌های تربیت‌بدنی است که در این بخش فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی که در طی سال برگزار شده به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌ای با عنوان مرکز مشاوره، خاطرنشان کرد: در این غرفه عملکرد یک ساله مرکز مشاوره ارائه می‌شود.

اکبری با اشاره به در معرض نمایش گذاشتن حوزه اداره تغذیه خوابگاه‌ها و فعالیت‌های در سطح خوابگاه‌ها در چهارمین غرفه، گفت: غرفه شاهد و ایثارگر و نهاد رهبری از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است که در این غرفه فعالیت‌های فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه شهید باهنر کرمان عرضه شد و دانشجویان با فعالیت‌ها و وظایف نهاد رهبری در دانشگاه آشنا می‌شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه عملکرد فعالیت‌های فرهنگی واحدهای مختلف دانشگاه شهیدباهنر کرمان و آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های انجام شده درحوزه فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.