افتتاح کارخانه لوازم بهداشتی در استان بوشهر با اشتغالزایی صدها نفر

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دست به عنوان وزیر معین دشتستان در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی این شهرستان را با اشتغالزایی برای ۲۲۰ نفر افتتاح کرد.

افتتاح کارخانه لوازم بهداشتی در استان بوشهر با اشتغالزایی صدها نفر

به گزارش ممتاز نیوز، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ارتباط با این واحد تولیدی گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان احداث و راه‌اندازی شده و توان تولید ۱۸ هزار تن محصولات را در سال دارد.

وی ادامه داد: یکی از این واحدها تولید فرآورده های آرایشی بهداشتی است که در دشتستان و با حضور وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری(به عنوان وزیر معین در شهرستان دشتستان ) با و اشتغال ۲۲۰ نفر افتتاح شد.

صفوی ادامه داد: روز جمعه نیز شرکت تولید آهک و کربنات کلسیم با سرمایه گذاری یک‌هزار میلیارد تومان در شهرستان دشتی افتتاح می‌شود که قابلیت اشتغالزایی برای۱۲۰ نفر را فراهم می‌کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهمیت افزایش صادرات و ایجاد ارزش افزوده در حوزه معدن، اعلام کرد: همه محصولات شرکت تولید آهک و کربنات کلسیم دشتی قابلیت صادرات دارند.

وی اضافه کرد: همزمان با سفر رییس جمهور عملیات اجرایی چهار طرح صنعتی تولید کود فسفاته در شهرک صنعتی بوشهر۲، طرح تولید انواع لوازم خانگی در شهرستان گناوه، طرح تولید پمپ وکمپرسور و تجهیزات پایین دست نفت و گاز در شهرستان جم و تولید گچ برگ در شهرستان تنگستان نیز آغاز می‌شود.

صفوی گفت: پیش بینی سرمایه گذاری در این طرح‌ها پنج هزار میلیارد تومان است و زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجرات استان بوشهر یادآور شد: امسال تا کنون ۳۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری بیش از هشت هزار میلیارد تومان صادر شده و برای یک‌هزار و ۲۴۲ نفر اشتغالزایی به دنبال داشته است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.