افتتاح ۷ خانه مهر ویژه بازنشستگان در هفته دولت

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای سیاست‌های فرهنگی دولت برای بازنشستگان کشوری ۷ خانه مهر با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در شش استان کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمتگزاران و کارگزاران دستگاه‌های اجرایی دستاوردهای دولت ونظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم اطلاع رسانی و معرفی کنند.
 
وی اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت در بخش امور فرهنگی واجتماعی بازنشستگان کشوری تلاش دارد تا گوشه‌ای از اقدامات و خدمات گسترده و ارزشمند دولت عدالت محور را برای جامعه بازنشستگان کشوری در هفته دولت بیان کند.
 
به گفته عطاریان، تاسیس و راه‌اندازی هفت خانه مهر در شهرهای مرند، مهاباد، اهواز، اندیمشک، بجنورد، زابل و رشت از جمله اقداماتی است که با حمایت دولت و تامین اعتبار از سوی صندوق بازنشستگی کشوری درهفته دولت به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
 
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه توسعه فضاهای فرهنگی باید متناسب با نیازهای بازنشستگان باشد، ادامه داد: خوشبختانه خانه‌‌های مهر ویژه بازنشستگان کشوری طوری طراحی و ساخته شده‌اند که نیازهای فکری، روحی وعاطفی بازنشستگان را برآورده می‌کند و دراین میان مشارکت و حضور فعال گروه‌های مختلفی از کانون‌های بازنشستگی کشوری در این مراکز فرهنگی بیانگر این واقعیت است که خانه‌های مهر در سراسر کشور به پایگاهی برای نشاط ، شادابی، تبادل اطلاعات و انس و الفت میان بازنشستگان تبدیل شده‌اند.
 
عطاریان تاکید کرد: دستاوردهای دولت در بخش رفاهی و فرهنگی در طول یکسال گذشته حکایت ازعنایت ویژه دولت خدمتگزار به نیازهای فرهنگی بازنشستگان دارد.
 
به گفته وی، ۷ خانه مهر احداث شده جمعیتی بالغ بر۶۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری را تحت پوشش قرار خواهند داد و تاکنون با حمایت دولت کریمه و تاکید وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشارکت و پیگیری صندوق بازنشستگی کشوری ۲۸ خانه مهر ویژه بازنشستگان کشوری در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.