افتضاح مبین نت کی تمام می گردد؟!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

یکی از بینندگان «انتخاب» با ارسال مطلبی آورده است: اینجانب یک سالیست به خاطر تبلیغات بسیار بسیار مبین نت، از این شرکت اینترنت تهیه کرده ام. من نمی دانم چرا با وجود مشکلات بسیار آزاردهنده و بسیار معمولی این شرکت، نه کسی جوابگوست و نه حتی وزارتخانه ارتباطات با آن برخورد نمی کند
 
اینترنت مبین نت، به صورت روزانه چند ساعت قطع است یا اگر وصل باشد دارای سرعت بسیار پایین است که هیچ ربطی به پول و سرعت اینترنت خریداری شده تان ندارد. خدا نکند بخواهید با این شرکت تماس بگیرید، لااقل ۲۰۰ نفر از ملت درمانده پشت خط می باشند که می خواهند گزارش های خرابی شان را بدهند. بارها شده بیش از ۴۰ دقیقه پشت خط مانده ام و پس از آنکه نوبت من رسیده، اپراتو جواب نداده یا صدایش نیامده و خودش سرخود قطع کرده است
 
همین الان که این مطلب را برای شما می فرستم ، منبین نت از قطعی ۳ ساعته خارج شده و به جایش، در حال ارائهی اینترنت با یک سرعت بسیار مفتضحانه است. در واقع امروز از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر کلاً از کار افتاده و از ۳ تا ۵ با سرعت بسیار پایینی فعالی کرده و از ساعت ۵ تا ۷ عصر هم کلآً قطع بوده است! چند باری هم سعی کردم مشکل را با شرکت مذکور در میان بگذارم، اما دفعه اول ۲۷۶ نفر و دفعه دوم ۳۲۰ نفر پشت خط بودند! بی شک همه ی این اشخاصی که تماس گرفته اند و هزاران نفری هم که مثل من موفق به تماس نشدند از افتضاحات این شرکت گلایه داشته اند.
 
دو هفته ی پیش نیز ۳ روز تمام اینترنت قطع بود، وقتی پس از مدت ها تلاش موفق شدم با کارشناسان این شرکت صحبت کنم، با خیالی آسوده و اعتماد به نفسی فراوان، گفتند که منطقه شمامشکل داریم و احتمالا دو سه روز دیگر مشکل حل می گردد!
 
معلوم نیست این افتضاح اینترنتی کی تمام می گردد. من که از تمام شرکت های اینترنتی تا به حال خریداری کرده ام، هیچ شرکتی تا به این حد دارای خدمات مفتضحانه و در عین حال غیرپاسخگو و از همه مهمتر، "پشت گرم به حامیان ناپیدا" ندیده ام
 
از مسئولین وزارت ارتباطات تقاضا می کنم مجموعه های بازرسی خود را در این شرکت فعال کنند و با از بین بردن باندها پشت پرده که حامی آنان می باشند، دل ملتی را شاد کنند!

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. داشاکل:

    دوستان به هیچ وجه گول نخورید هر جا که باشید اگه سرویس adsl نتونید بگیرید وایرلس میتونید بیگیرید. خوبیش به اینه که هزینه‌ای که بابت تجهیزات رادیو میدین مثل این مودم مسخره وایمکس شما رو محدود به اون سرویس دهنده خاص نمیکنه و اگه از یکیشون راضی نبودین میتونید با همون رادیو از یه شرکت دیگه وایرلس بگیرید. هم محلی هست و هم بیشتر پاسخگو هستن چون وابسته به یه ارگان کله گنده مثل سپاه نیستن که پشتشون گرم باشه و ککشون نگزه بکله سعی میکنن بهترین سرویس به شما بدن. از روزی که سرویس وایرلس رو گرفتم سرویس دهنده (نه خود اینترنت به طور کلی در ایران) از لیست چیزهایی که در روز بهشون فحش میدادم حذف شده!
    از حدود ۳ سال پیش که مجبور به خرید مودم مبین نت همراه با سرویسش شدم و بیخ ریشمه و هر از چند گاهی که اجباراً دوباره ازش استفاده کردم تا حالا هیچ سرویسی به اندازه این مبین نت اعصاب من رو خورد نکرده. دقیقاً وقتی بهش نیاز دارید یه دفعه قطع میکنه و دستتون به هیچ جا هم بند نیست. یه شماره مسخره برای همه کشور گذاشته اول کلی تو منوهای صوتی معطل میشین بعد هم خیلی راحت مثلاً میگه به دلیل پاره‌ای تغییرات دسترسی کشوری قطع میباشد. از بردباری شما متشکریم! حالا میخواید چیکار کنید؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.