افرادی که خود در انزوا به سر می‌برند، نظام را منزوی می‌دانند/جمهوری اسلامی پویاست

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

حجت‌الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: افرادی که خود در انزوا به سر می‌برند، نظام را منزوی می‌دانند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر اینکه باید سیاست خارجی کشور متعادل‌تر شود و عزت کشور به این است که روی پای خود بایستیم نه اینکه در دنیا منزوی شویم، گفت: افرادی که خود در انزوا به سر می‌برند، نظام را منزوی می‌دانند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: خاتمی خود منزوی شده‌ است و نمی‌تواند در میان مردم حضور پیدا کند.

وی افزود: در گذشته نیز برخی از اعضای نهضت آزادی می‌گفتند که جمهوری اسلامی به بن رسیده است اما امام خمینی(ره) نیز در این‌باره فرمودند که این افراد خودشان به بن بست رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام شجونی تصریح کرد: جمهوری اسلامی پویاست و به سرعت به سمت آرمان‌ها و اهداف خود پیش می‌رود؛ بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی است و نقش ایران در جهان بسیار تاثیرگذار است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ملت ایران مطیع رهبری انقلاب و گوش به فرمان ایشان هستند، ادامه داد: سیاست خاجی جمهوری اسلامی بسیار فعال است و افرادی که به بیگانگان گرا دادند و وطن فروشی کردند در انزوا به سر می‌برند.

وی خاطر نشان کرد: سیاست خارجی دوران اصلاحات را همگان دیدیم که کشور را به سمت ذلیل شدن پیش می‌برند لذا افرادی همچون خاتمی نمی‌تواند ادعای خدمت به مردم را داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.