افزایش‌درآمدیارانه‌ای‌دولت‌به ۶۴هزارمیلیارد

افزایش‌درآمدیارانه‌ای‌دولت‌به ۶۴هزارمیلیارد

 

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۱:۴۹

فارس: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل‌کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص جلسه کمیسیون متبوعش که از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: در این جلسه مجدداً موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مذاکرات درباره قانون یارانه‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: پیش از این کسب درآمد ۵۴ هزار میلیارد تومانی از اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به تصویب تلفیق رسیده بود اما در جلسه امروز کمیسیون، پیشنهاد اضافه شدن مبلغ ۸ هزار میلیارد تومان برای نان و ۲ هزار میلیارد تومان برای کالاهای اساسی مطرح شد و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۱ همچنین متذکر شد: بر این اساس، درآمد دولت از اجرای فاز دوم قانون یارانه‌ها به ۶۴ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

حجت‌الاسلام سلیمی در خاتمه با تأکید بر اینکه بحث درباره قانون یارانه‌ها همچنان در تلفیق ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نحوه بازتوزیع این میزان درآمد مانند سال گذشته ۵۰ درصد بین خانوارها، ۳۰ درصد برای بخش تولید و صنعت و ۲۰ درصد برای دولت خواهد بود.

جوان آنلاین – آخرین عناوین اقتصادی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.