افزایش بهای مواد غذایی عامل نگرانی مردم انگلیس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طبق نتایج یک نظرسنجی انتشار یافته در انگلیس، بیشتر مردم این کشور در خصوص افزایش بهای مواد غذایی به شدت نگران می باشند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، موسسه گروه مصرف‌کننده اعلام کرد بیشتر مردم انگلیس در رابطه با افزایش بهای مواد غذایی در انگلیس نگران می باشند.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، بیشتر مردمنگران این امر می باشند که در صورت افزایش بهای مواد غذایی در مدیریت مخارج خود با مشکل مواجه خواهند شد.

بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط این موسسه، به رغم افزایش بهای مواد غذایی، دستمزد دریافتی مردم انگلیس نسبت به سال قبل تغییری نداشته و یا کاهش یافته است.

این در حالیست که رکود اقتصادی، سیاست‌های ریاضتی، بیکاری و سایر مشکلات اقتصادی در انگلیس بر طبقه متوسط و اقشار ضعیف در جامعه این کشور فشارهای بسیار معیشتی را تحمیل کرده است.

بسیاری از مردم که قبلاً از مواد غذایی سالم و سبزیجات استفاده می کردند، اکنون مجبورند غذاهای بی‌کیفیت، یخ زده و غیر تازه بخرند؛ زیرا قیمت غذاهای تازه و سالم در انگلیس طی یک سال قبل، به شدت افزایش پیدا کرده است

لازم به ذکر است، بیش از یک میلیون کودک در انگلیس در تغذیه روزانه خود از مواد غذایی سالم و کافی محروم هستد. همچنین نزدیک به نیمی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، احتمال افزایش بهای مواد غذایی را عامل اضطراب و افزایش فشار عصبی دانستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.