افزایش بیش از ۲۰ % درآمدهای منطقه ۱۰ در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته

خبرگزاری آریا-معاون مالی و اداری منطقه ۱۰ از افزایش بیش از ۲۰ درصدی درآمدهای منطقه در پنج ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد .
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ده ، در جلسه کمیته درآمد که به ریاست علی رضاییان معاون مالی و اداری و با حضور بافرانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری ، احمد یادگاری رییس اداره درآمد و نوسازی منطقه و جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار شد رضاییان ضمن اعلام خبر فوق با تاکید بر افزایش درآمدهای منطقه گفت : تحقق افزایش سقف درآمد منطقه بابهره‌گیری از فن آوری و نیروی انسانی امین و صادق و استفاده از تمامی ظرفیت های معاونت شهرسازی منطقه و همکاری نواحی سه گانه و سایر ادارات میسر شده است .
رضاییان تصریح‌ کرد : شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی که بزرگترین ثروت آن اعتماد مردم ‌است وظیفه‌ دارد تراز عملکردی خود را منتشر کرده تا نحوه مدیریت و هزینه خدمات مشخص شود که این امر مشارکت مردم را افزایش خواهد ‌داد .
وی با تاکید بر افزایش درآمدهای پایدار منطقه تصریح کرد : منطقه در بحث ساخت ‌و ساز پیشرفت قابل توجهی داشته و در این راستا درآمدهای پایدار منطقه شامل عوارض نوسازی و کسب و پیشه تا هفته بیست و چهارم سال جاری ۳۷ درصد افزایش داشته است  .
وی آماری از درآمدها و وصول شهرداری منطقه در پنج ماه ابتدایی سال‌جاری نسبت به مدت‌ مشابه سال‌گذشته ارائه‌کرد و اظهار داشت : منطقه تلاش خوبی برای وصول بدهی های معوقه داشتهو بر این اساس با پیشرفت ۶۲۴ درصدی در بخش وصول مطالبات دستگاه های دولتی ، ۱۳۸ درصد در بحث تثبیت تجاری ، ۸۰ درصد از محل اسناد برگشتی ، ۸۶ درصدی ماده صد و …. موجب تحقق درآمدهای منطقه شده است .
وی همچنین در ادامه این جلسه با تشریح عملکرد هفته ۲۴ سال جاری مبنی بر تحقق ۸۷% وصولی نقدی ، ۵۴% درصد درآمد غیرنقدی و در مجموع تحقق ۶۹% درآمد اعلام کرد : وصول مبلغ بیش از ده میلیارد ریال و تحقق ۱۹۷ درصد درآمد نقدی هفتگی بابت ۱۶۰ پرونده ظرف مدت ۳ روز ، نشانگر تلاش جمعی در نواحی، شهرسازی، اجرای احکام، و اداره درآمد و همچنین ایجاد دیدگاه درآمدی در تمامی حوزه ها می باشد که امید می رود این روند ادامه داشته و نتایج مثبتی را در خصوص درآمد منطقه شاهد باشیم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.