افزایش قیمت محصولات ایران خودرو

جام جم آنلاین: پس از افزایش شش درصدی قیمت انواع خودرو طی ماههای گذشته، امروز قیمت محصولات ایران خودرو دو تا پنج میلیون تومان افزایش یافت.

 طبق بخشنامه‌ای که امروز از سوی ایران خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت ارسال شد، قیمت تندر ۹۰ مدل E2 با افزایش ۳٫۵ میلیون تومانی به ۲۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید و همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو با افزایش سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۹ میلیون و ۴۲۴ هزار تومان رسید.

قیمت جدید هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز ۲۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان تعیین شده که افزایش سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی را نسبت به قبل نشان می‌دهد.

قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ شش نیز از سوی ایران‌خودرو ۲۴ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان تعیین شده که نشان‌دهنده رشد چهار میلیون تومانی قیمت این خودرو است.

نمایندگی‌های فروش ایران‌ خودرو، قیمت جدید پژو ۲۰۷ را نیز در نوع دنده اتوماتیک با افزایش پنج میلیون تومانی، ۲۷ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و در نوع معمولی ۲۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان اعلام می‌کنند.

هر دستگاه پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V20 نیز ۱۹ میلیون ۸۷۸ هزار تومان تعیین شده که نسبت به قبل پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت جدید پژو ۴۰۵ تک سوز نیز با رشد دو میلیون تومانی، ۱۷ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان تعیین شده و هر دستگاه پژو پارس با رشد ۲٫۵ میلیون تومانی از سوی ایران خودرو ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت جدید سمند LX تک‌سوز نیز ۱۹ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان تعیین شده که افزایش دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.