افزایش مخاطب “اختاپوس” و “یکی می خواد باهات حرف بزنه”+تصاویر

۲۸ آبان ،

فیلم های سینمایی “یکی می خواد باهات حرف بزنه” و “اختاپوس” طی روزهای قبل با استقبال مخاطب و همچنین فروش بیشتری روبرو شدند.

به گزارش تفسیری خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ این روزها با فرا رسیدن ایام محرم سالن های سینمایی نیز حال و هوای معنوی به خود می گیرند وشاید دیگر برخی از آنها فروش چندانی را نتوانستند برای خود رقم زنند.

د راین میان فیلم سینمایی “یکی می خواد باهات حرف بزنه” به کارگردانی “منوچهر هادی” توانست به نسبت دیگر فیلم های سینمایی این روزها مخاطب داشته باشد در تعطیلات پایان هفته این فیلم فروش قابل قبولی داشت و با چهار هفته نمایش، فروشی ۲۰۰میلیون تومانی را برای خود رقم زد.

فیلم سینمایی “اختاپوس” به کارگردانی “سیدجواد هاشمی” نیز دومین فیلم پر فروش گیشه های سینمایی بود. این فیلم که در ژانر سینمایی کودک ساخته شده است پس از پایان یافتن ۵ هفته اکران خود فروشی ۳۸۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد که در مقایسه بادیگر فیلم های در حال اکران مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص دادند.

در این میان نیز فیلم سینمایی “پیمان” به کارگردانی “مجید فهیم خواه” نیز ضعیف ترین فیلم سینمایی در حال اکران و همچنین ضعیف ترین فیلم گیشه های سینمایی است.
گفتنی است؛ این فیلم که دو هفته اکران خود را  سپری کرد. این روزها وضعیت سالن های سینمایی قدری آشفته به نظر می رسد با آغاز ماه محرم نیز قدری از این آشفتگی کاسته شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.