افزایش ۱۵ تا ۲۵درصدی قیمت نان‌های فانتزی، به جز نان بربری


افزایش ۱۵ تا ۲۵درصدی قیمت نان‌های فانتزی، به جز نان بربری

۱۷:۲۳ (جمعه ۲۶ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم خبر داد: در بخش نان های فانتزی با توجه به انواع نان بین ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش نرخ صورت گرفته است.

محمدجواد کرمی ـ رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم ـ  گفت: وقتی قیمت گندم و آرد اصلاح شد طبیعی است که ما نیز افزایش را اعمال کنیم که علاوه بر افزایش قیمت گندم و آرد در مواردی مثل بهبوددهنده، شکر و یا روغن که در تهیه نان های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد نیز افزایش داشتیم.

وی افزود: طبیعی است که میزان این افزایش در مناطق مختلف متفاوت است و با توجه به اینکه ما به دنبال رقابت با نان‌های سنتی هستیم صلاح دیدیم که قیمت نان بربری خود را که از پرمصرف‌ترین نان‌های فانتزی است را افزایش ندهیم و همان ۵۰۰ تومان باقی می‌ماند و با توجه به اینکه به ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و مصرف این نوع نان فانتزی افزایش می‌یابد تعرفه آن را تغییر ندادیم.

رییس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم با بیان اینکه قیمت نان باگت که از دیگر انواع پرمصرف نان فانتزی است از ۳۵۰ به ۴۲۵تومان افزایش یافت ، ابراز کرد: باید به دنبال کیفیت مناسب نان و کیفیت آن باشیم و از طرفی مشتری‌یابی و رقابت سالم را نیز در نظر داشته باشیم.

کرمی افزود: آردی که برای نان های فانتزی استفاده می کنند نسبت به نان های سنتی غنی تر است و از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار است اما هنوز فرهنگ استفاده از نان های فانتزی در کشور جا نیافتاده است و مردم استقبال بیشتری از نان های سنتی می کنند.

قیمت هر عدد نان همبرگری۳۲۵ تومان، نان باگت ۴۲۵ تومان، نان ساندویج فرانسوی ۳۲۵ تومان و نان بربری ۵۰۰ تومان است.

.

.

.

.

.

.

..

ایسنا


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.