افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در نقده

فرمانده انتظامی نقده آذربایجان غربی صبح امروز در نشست با خبرنگاران از افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس گفت: در سالجاری ۱۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد داشته است.
این مقام انتظامی افزود: در این راستا ۱۹۸ نفر دستگیر و تعداد ۱۷ دستگاه خودرو و موتورسکلت توقیف و به پارکینگ دلالت شدند.
وی با اشاره به اینکه مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی می باشند اظهار داشت: امنیت و پایداری آن، با مشارکت و همدلی مردم معنی و مفهوم یافته و حفظ و استمرار می یابد.
سرهنگ “پورعلی” ادامه داد: نیروی انتظامی در بحث پیشگیری از جرایم همیشه پیشقدم بوده و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، تعاملات گسترده با اقشار مختلف مردم، ادارات، سازمانها و ارگان های دولتی و غیر دولتی همه و همه نشان از توجه جدی پلیس نسبت به پیشگیری از جرائم است.
 فرمانده انتظامی نقده در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش کارکنان انتظامی این شهرستان عاملان جرائم خاص در کوتاه ترین زمان دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند خاطرنشان کرد: ماموران این فرماندهی مصمم هستند در روزهای آتی نیز با تمام توان و ظرفیت پای کارآمده و با اخلالگران نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد کنند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.