افزایش ۷ برابری بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد

جام جم آنلاین: محمدمهدی مظاهری از افزایش بودجه برای تقویت فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ تا هفت برابر در دانشگاه آزاد خبر داد.

 جلسه هم‌اندیشی هیئت رئیسه واحدهای دانشگاهی استان اصفهان و چهارمحال‌و‌بختیاری با حضور معاون فرهنگی دانشگاه، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات و فرمانداران برگزار شد.

در ابتدای نشست محمد مهدی مظاهری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد ‌با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها مطالبه جدی دارند، گفت: بر اساس تعبیر ریاست دانشگاه باید تمام فعالیت‌ها در دانشگاه پیوست فرهنگی داشته باشد و در این راستا برنامه‌های راهبردی تدوین و عملیاتی شده است.

وی افزود: در جهت تقویت فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ بودجه‌های مربوطه تا هفت برابر افزایش یافته که فرصتی مغتنم برای متولیان فرهنگی در دانشگاه‌ها است که باید از این فرصت بدست آمده در راستای اهداف بزرگ انقلاب اسلامی استفاده کرد.

مظاهری با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب در خصوص حصر اقتصادی و لزوم طرح‌های مقاومتی در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: راهکار رسیدن به مطالبه معظم‌له فرهنگ مقاومتی است که مردم و مدیران با شیوه‌های اقتصاد مقاومتی آشنا باشند و باید دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر پیشگام باشد.

در ادامه این نشست ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، رؤسای دانشگاه‌ها و اعضاء هیئت رئیسه واحدها به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در جهت پیشرفت و تعالی دانشگاه پرداختند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.