افزایش ۷۰ در صدی حقوق محیط بانان در سال ۹۲

۱۷فروردین۱۳،

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظتزیست از افزایش ۷۰ در صدی حقوق محیط بانان در سال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان حفاظت محیط زیست ،‌مهندس محمد جواد محمدی زاده با بیان این مطلب اظهار داشت : محیط بانان شاغل در سازمان حفاظت محیط زیست ، تاکنون تنها در یک رشته  شغلی فعالیت داشتند و مزایای حاصل از ادامه تحصیل و افزایش مقاطع تحصیلی را دریافت نمی کردند که خوشبختانه در اسفند ماه قبل مجوزهای لازم از کمسیون اجتماعی دولت اخذ شد و رسته و رشته های شغلی محیط بانان افزایش یافت.

وی افزود: اکنون این امکان فراهم شده است که محیط بانان از مزایای افزایش مقاطع تحصیلی در حقوق ماهانه خود بهره مند شوند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست توضیح داد : تا کنون تحت عنوان سختی کار یا پاداش ویژه بعلت حضور و فعالیت در مناطق دور افتاده به محیط بانان، حقوقی پرداخت نمی شد که خوشبختانه با موافقت دولت،  این میزان به حقوق ماهانه محیط بانان اضافه  خواهد شد.

به گفته محمدی زاده، در صورت ابلاغ این مصوبه،‌حقوق محیط بانان که اکنون ماهانه ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بود،‌به یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

وی،‌محیط بانان را اشخاصی پر تلاش و سخت کوش و مامورانی پاک و صبور توصیف کرد و ابزار امیدواری نمود با افزایش حقوق آنان تا حدودی تلاشها و سختی کار آنان جبران شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین اعلام کرد: علاوه بر پاداش آخر سال و مزایای مستمر معمول، به دستور رییس جمهور و پیگیری های صورت گرفت،  اواخر اسفند ماه به هر محیط بان ۴۰۰ هزار تومان پاداش ویژه پرداخت شد و آنان در روزهای پایانی سال آنرا دریافت نمودند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.