افزایش ۸۰۴٫۴۵ درصدی واردات قطعات خودرو در سال۹۲

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بر اساس آمار گمرک،واردات قطعات منفصله جهت تولید خودرو های سواری با ساخت داخل full c.k.d 14 درصد به جز لاستیک در سال ۹۲ از نظر وزنی ۷۳۹٫۴۲ درصد و از نظر ارزشی ۸۰۴٫۴۵ افزایش را نشان میدهد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران بر اساس آمار اعلام شده از سوی گمرک، واردات قطعات منفصله جهت تولید خودرو های سواری با ساخت داخل full c.k.d 14 درصد به جز لاستیک در سال ۹۲ از نظر وزنی ۷۳۹٫۴۲ درصد و از نظر ارزشی ۸۰۴٫۴۵ افزایش را نشان میدهد.


این گزارش ممتاز به نقل از می افزاید:واردات قطعات منفصله جهت تولید خودروهای سواری ساخت داخل ۲۱ درصد الی ۲۲ درصد به جز لاستیک نیز از نظر وزنی ۴۲۳٫۳۳ درصد و از نظر ارزشی ۱۲۵۹٫۸۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

همچنین در اسفند ماه سال قبل واردات قطعات منفصله جهت تولید خودرو های سواری با ساخت داخل به جز لاستیک از نظر وزنی ۸۴۹٫۸۳ درصد و از نظر ارزشی  نیز ۸۷۵٫۴۳ درصد افزایش را نشان میدهد.

این در حالیستکه بر اساس آمار گمرک در مدت یاد شده واردات قطعات منفصله جهت تولید خودرو های سواری،ساخت داخل ۲۱درصد الی ۲۲ درصد به جز لاستیک از نظر وزنی ۲۳٫۰۶ درصد کاهش و از نظر ارزشی نیز ۷۷٫۲۷ درصد افزایش را نشان میدهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.