افزایشی در قیمت مسکن‌های مهر تاکنون ابلاغ نشده/ وجود ۳۰ هزار واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل

۲۲م آذر ،

استاندار اردبیل گفت: تاکنون هیچ افزایش قیمتی در پروژه‌های مسکن مهر در استان اردبیل به این مرکز از سوی دولت ابلاغ نشده است.

نیکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در استان اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای مختلف این استان در مراحل‌های مختلف وجود دارد که هم‌اکنون در حال ساخت و تکمیل می باشند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی این استانداری پروژه‌های مسکن مهر در این استان توسط اشخاص و تعاونی‌های مختلف در حال ساخت می باشند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه برای رفع مشکلات مسکن مهر جلسه شورای مسکن مهر استان ۱۵ روز یک‌ بار برگزار می‌شود، تصریح کرد: این شورا هر ماه ۲ بار با حضور تمام مسئولان مربوطه به خصوص پیمانکاران و تعاونی‌هایی که ساخت این واحدها زیرنظر آنها صورت می‌گیرد، برگزار می‌شود تا در صورت وجود مشکلات آن‌ها را بیان کرده تا برای رفع آن اقدام شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: طبق خبرهای اعلام شده استانداری اردبیل طبق برنامه‌های خود در نظر دارد تا عموم این پروژه‌ها را تا پایان سال جاری به اتمام رسانده و به متقاضیان تحویل دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت در واحدهای مسکونی مهر با توجه به اعلام دولت داشته‌ایم، گفت: تاکنون هیچ افزایش قیمتی برای پروژه‌های مسکن مهر در این استان به ما ابلاغ نشده است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.