افزایش آسیبهای اجتماعی ناشی از فضای مجازی

۱۹م آذر ،

فاوانیوز: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش آسیبهای اجتماعی ناشی از فضای مجازی در کشور خبر داد و گفت: آسیبهای نوپدید مردم جامعه را نشانه گرفته است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر ، سید عبدالله عمادی در اولین همایش فضای مجازی و آسیبهای اجتماعی نوپدید با اشاره به اینکه در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی نوپدید دستگاههای اجرایی باید فعال تر عمل کنند، افزود: فضای مجازی و افزایش تکنولوژی هم میتواند فرصت باشد. چنانچه به خوبی از آنها استفاده شود مفید است و در غیر اینصورت سبب بروز بسیاری از مشکلات در جامعه و بخصوص جوانان خواهد بود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شناسایی فرصتها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نقش آن در تامین امنیت و آگاهی جامعه را هدف برگزاری همایش فضای مجازی و آسیبهای نوپدید دانست و گفت: این همایش در سه محور برگزار شده است و در همین رابطه نیز تا کنون ۱۹۲ مقاله به دبیر خانه رسیده است.

وی گفت: سیاستگذاری اجتماعی در حوزه فضای مجازی و آسیبهای اجتماعی ، خانواده ، فضای مجازی و آسیبهای اجتماعی و گونه شناسی (تیپ شناسی) جرایم سایبری از جمله محورهای این همایش است.

به گفته وی ، از میان مقالات رسیده ۱۰۹ مقاله پذیرفته شده که در نهایت ۲۴ مقاله برای ارائه سخنرانی ، ۴۳ مقاله برای پوستر و ۴۲ مقاله نیز برای چاپ تائید شد.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.