افزایش “آلاینده های جوی” از روز شنبه در “تهران”/ جو پایدار غالب بر اکثر مناطق کشور از اوایل هفته آینده

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس “هواشناسی” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

گودرزی گفت: شنبه و یکشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایدار حاکم است و از روز دوشنبه سامانه بارشی تازهی از مرزهای غربی و شمال غرب کشور وارد می گردد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: تا بعدازظهر امروز “پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۲” در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل وزش باد گرم ادامه دارد و از بعدازظهر وزش باد جنوبی قطع می گردد.

 وی افزود: فردا با عبور موج های ضعیف از روی نوار شمالی کشور در ارتفاعات البرز، سواحل جنوبی دریای خزر  و بتدریج شمال شرق بارش های پراکنده رخ می دهد.

گودرزی ادامه داد: شنبه و یکشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایدار حاکم است و از روز دوشنبه سامانه بارشی تازهی از مرزهای غربی و شمال غرب کشور وارد می گردد.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران امروز، نیمه ابری تا ابری، در پاره ای نقاط غبار و برای فردا، نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و روز شنبه، صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می گردد و امروز و فردا با وزش باد ملایم از میزان آلودگی هوای تهران کاسته می گردد اما از روز شنبه با پایداری هوا بر میزان آلاینده ها بطور نسبی افزوده می گردد.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت قبل شهرکرد با ۱۶ درجه زیر صفر سردترین مناطق کشور و بندرعباس با ۲۲ درجه بالای صفر گرمترین مناطق کشور گزارش ممتاز به نقل از شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.