افزایش اختلافات سران کاخ سفید با رژیم صهیونیستی بر سر ایران – اخبار سیاسی

به گزارش خبرآنلاین، به نظر می‌رسد اختلافات آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر نحوه برخورد با ایران به تنش میان دو طرف انجامیده است. با این وجود اوباما و نتانیاهو سعی کردند که همبستگی خود را در باره مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران نشان دهند. آنگونه که الجزیره انگلیسی گزارش کرده است رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک گفت وگوی تلفنی برهدف خود که جلوگیری از ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است تاکید کردند. این گزارش می‌افزاید به دنبال تنش‌های پیش آمده بر سر مسئله هسته‌ای ایران بین آمریکا و اسراییل، باراک اوباما و بنیامین نتانیاهو سعی کردند که همبستگی خود را در این ارتباط نشان دهند.

الجزیره انگلیسی همچنین گزارش کرده است که اوباما به جای ملاقات رودرو با نتانیاهو به صورتی تلفنی با او گفت وگو کرده است که این نشاندهنده نارضایتی وی از مواضع نتانیاهو در سخنرانی‌ اش در سازمان ملل است.

نتانیاهو از سخنرانی خود در سازمان ملل که در آن یک خط قرمز مشخص برای حمله نظامی به ایران ترسیم کرد برای فشار بر کاخ سفید استفاده کرد. از سوی دیگر وی به کاخ سفید این پیام را داد که تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مرتکب اقدامی نخواهد شد.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.