افزایش بارشها در نیمه شرقی کشور

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشورگفت: برای بعضی از استانهای نیمه شرقی کشورآبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ نیز پیش بینی می گردد.

عبدالرضا امیدوار ،مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،در خصوص وضعیت آب و هوای کشور، گفت: براساس پیش بینی های iبه عمل آمده ،امروز رگبار و رعدو برق،وزش بادو کاهش دما در اغلب مناطق نیمه شرقی کشور وجود دارد که در پاره ای نقاط استانهای خراسان رضوی،خراسان جنوبی،یزد،هرمزگان،خراسان شمالی،کرمان،شمال سیستان و بلوچستان و با شدت کمتر شمال سمنان آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در این استانها رخ می دهدو در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ نیز پیش بینی می گردد.

 وی افزود:بارشها بطور ضعیفتر و پراکنده تا روز پنج شنبه در بعضی مناطق شرقی کشور ادامه دارد و این سامانه روز پنج شنبه از مرزهای شمال شرقی کشور خارج می گردد.

امیدوار تصریح نمود: سه روز آینده در شهرهای صنعتی نیمه غربی کشور در ساعات بامدادی غبار صبحگاهی و افزایش آلاینده های جوی دور از انتظار نمی باش.

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور گفت: پنجشنبه با گذر موج کم دامنه ای از شمال غرب کشور،افزایش ابر،بارش پراکنده،همراه با وزش باد در شمال غرب و روز جمعه برای سواحل شمالی پیش بینی می شود.

امیدوار در خصوص وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز گفت: آسمان استان های تهران و البرز امروز کمی ابری و رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد پیش بینی می گردد./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.